WORKING SERVICES






WORKING SERVICES


Als bedrijf heb je iets te brengen; kun je iets oplossen en bijdragen. Je hebt een missie, je hebt iets te vertellen. Het is een enorme meerwaarde als iedereen die verbonden is aan je bedrijf echt de verbinding voelt en meegenomen wordt in het verhaal van je bedrijf.

 

Ik zie het als een uitdaging om samen op onderzoek te gaan naar de onderliggende betekenis en waarden van een product, dienst en/of bedrijf. 

Wat is de persoonlijkheid van je bedrijf en hoe laten we dit tot uiting komen, denk aan:

-      Interieur; ontvangstruimte, werkruimtes, directiekamer, lunchruimte, toiletgroep, etc.

-      Hoe verloopt het contact met de klant; wat gebeurt er bij het 1e contact, tijdens de 1e ontmoeting/ontvangst, gesprekken, presentaties, etc.

-      Stand voor beurzen, exposities

-      Huisstijl

-      Website

-      Social Media 


Wat wordt hierin de Tone of voice, Tone of visuals, etc.?

Dit kan vervolgens vertaald worden naar een bruikbaar concept, maar het kan ook een onderdeel zijn of worden van een bestaand concept. 


Om een compleet belevingsconcept te realiseren, zijn vaak meerdere partijen nodig, zoals; een interieurarchitect, een grafisch designer, een sitebouwer, een copywriter, etc. Afhankelijk van de hulpvraag wordt de inzet van derden bekeken.

Zowel in de ontwerpfase als in de uitwerking (ofwel realisatie) is afstemming belangrijk om een zo optimaal mogelijk resultaat te behalen.


Ik geloof in overzichtelijkheid en eenvoud met de juiste toon om zo bij de essentie te komen en te blijven, om vervolgens de klant die bij je past te verbinden aan je bedrijf.

Nieuwsgierig hoe het in zijn werk kan gaan? Ik kom graag vrijblijvend langs.

L o o k i n g   f o r w a rd   t o   m e e t   y o u .

Neem contact met ons op

555-555-5555

Example@mail.com

Praat met ons!

Share by: